Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко ремонт по задното окачване на Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от djaraliiski Покажи съобщение
    Даваш абсурдни идеи които ти самия не си пробвал. Ако тампона ти се е разделил наистина можеш да махнеш болта но не и през този отвор, а като разкачиш ламарината на шенкела зад диска.
    Да, не през отвора, прав си. Но вече има достатъчно място под ъгъл да се извади. Правил съм го няколко пъти

    Comment


    • #17
      Лорде, къде съм писал пилата да е твърдосплавна? Всъщност, аз твърдосплавна пила не съм виждал за 20 год. в машиностроителни праедприятия. Не съм и чувал. Има твърдосплавни борфрези с опашка 6 мм. и различна насечка и форма, но за пили-не знам.
      По темата - моите охлопани тампони първия път /когато разкапселовах/ ги побългарих, като отрязах част от тях, с цел да намаля диаметъра на отвора им. За да могат да обхванат плътно стабилизеращата щанга. И понеже по този начин се намаля обема на тампона в черупката, подложих между тампона и леглото му гума от транспортна лента /твърда гума с опресовани в нея влакна./ И досега карам така. Иначе нови тампони купих по-късно, досега си стоят в колата и още не съм ги монтирал.
      Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
      Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
      Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

      Comment


      • #18
        И от каква сплав е пилата? Нещо меко сигурно . Виждал ли си как се чупят пили при удар и как хвърчат парченца метал и могат да се забият я в око я голям кръвоносен съд. Знаеш ли как да познаеш твърда сплав само като я пипнеш? Едва ли.
        Чупи ли се лесно пилата? Чупи се, опасна ли е, опасна е. Това е важното. Няма нужда да ми пишеш за борфрези и т.н. Има фрези с най различни размери и опашки.
        Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:38.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Знаеш ли как да познаеш твърда сплав само като я пипнеш?
          По-тежки са
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            По-тежки са
            Знаеш.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              С това няма ли да стане да се разкапсулова ?
              Attached Files
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #22
                Ебаваш ли се?
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                  С това няма ли да стане да се разкапсулова ?
                  Свали цялата щанга и си работи удобно. Продават хубави секачи със защита на ръката. Като я разгледаш ще прецениш.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                    Ебаваш ли се?
                    Ако мен питаш, това на снимката дето съм дал е секач за метал !
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Аз съм си направил едно секаче от лист на механична ножовка, заострен едностранно,3мм дебелина....ползвам го от 2000г. И съм го заточвал няколко пъти.Цялата работа е да "сечеш" по-мека стомана от него...или каквото и да е ...но по-меко.
                      Секъл съм, разкапсуловал съм...кво ли не...
                      Та колегата да взима един секач и да я разкости тая стабилка на парчета..
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Свали цялата щанга и си работи удобно. Продават хубави секачи със защита на ръката. Като я разгледаш ще прецениш.
                        Е аз като почна да я правя ще я сваля тази стабилизираща щанга как иначе
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                          Ако мен питаш, това на снимката дето съм дал е секач за метал !
                          Да бе...но помислих , че се правиш, че не знаеш
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                            Да бе...но помислих , че се правиш, че не знаеш
                            Въобще не се правя..просто искам да разбера как става ! Не искам да я сваля и да се оплеска нещо и после какво ще правя кеф на другите ли ?
                            Току що поръчах оригинални 4 болта за щангата,от един сайт за части само там намерих.Не са скъпи по 0,75€ един ама няма никъде
                            Сега ми се върти идеята да поръчам и щангата дето съм намерил за 20€ но се чудя още.
                            Днес ще напръскам с WD-40 да видя въобще ще тръгнат ли да се развиват тези болтове дето я държат
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                              Въобще не се правя..просто искам да разбера как става ! Не искам да я сваля и да се оплеска нещо и после какво ще правя кеф на другите ли ?
                              Току що поръчах оригинални 4 болта за щангата,от един сайт за части само там намерих.Не са скъпи по 0,75€ един ама няма никъде
                              Сега ми се върти идеята да поръчам и щангата дето съм намерил за 20€ но се чудя още.
                              Днес ще напръскам с WD-40 да видя въобще ще тръгнат ли да се развиват тези болтове дето я държат
                              Тези, дето държат тампоните на задната стаб щанга не знам да са капсуловани. Иначе резбата е гадна и си спомням, че слагах по-дълъг болт и гайка отгоре

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Тези, дето държат тампоните на задната стаб щанга не знам да са капсуловани. Иначе резбата е гадна и си спомням, че слагах по-дълъг болт и гайка отгоре
                                Кое не е капсуловано ?
                                Става въпрос ,че си поръчах тези 4 болта с които щангата се хваща към купено номер 13372024
                                Абе не знам как ги преебавате тези резби,та нали има заварена гайка отгоре към купето предполагам не е пластмасова
                                П.П
                                Сега се връщам от колата по начина на Алекс с по дългия болт и гайка отгоре е възможно но трябва да се свали задния мост малко надолу иначе така както е няма достъп отгоре ,че да сложиш гайката
                                Last edited by eproHD; d.m.y г., 15:07.
                                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X